Forsinkelse på planlagte tømninger

I øjeblikket er der forsinkelse på cirka 3 uger på vores planlagte tømninger på bundfældningstanke. Årsagen er, at vi med den nye tømningsordning skal håndtere endnu flere tømninger. Vi arbejder på sagen, og nye slamsugere er bestilt, men du kan opleve, at du først får tømt din tank senere end …

Information om gasafkobling

Odsherred Forsyning tager sig af det praktiske omkring afkobling af gas

Forsyningen kontakter dig på et tidspunkt for at informere dig om alt det praktiske i forbindelse med gasafkobling.

Sammen med EVIDA sætter vi en afmeldingsdato for den enkelte kunde, så vi sikrer, at du enten har gas eller fjernvarme. 

Afmelding af gas
Når du har fået oplyst afmeldingsdatoen, skal du selv afmelde din gas på EVIDAs hjemmeside. EVIDA har en god kundeserviceafdeling, som gerne hjælper dig.

Du opsiger din gasforsyning digitalt på: https://mit.evida.dk/login

Her kan du se, hvordan afmeldingen foregår. Du skal bruge dit kundenummer, din adgangskode og dit NemID, når du afmelder dig gassen.

Det koster ikke noget at afmelde sig gassen. Når du afmelder dig, søger du samtidig gasafkoblingspuljen via EVIDAs elektroniske system.

Hvis du, mod forventning, ikke får del i afkoblingspuljen, vil Odsherred Forsyning kompensere dig, hvis du sender kvitteringen fra EVIDA til os.

NB! Gasafkoblingspuljen gælder for private.

Gasskabe fjernes
EVIDA nedtager dit indmurede/udvendige gasskab efter et par måneder. Det er gratis, men vær opmærksom på, at de efterlader hullet, hvor skabet sad.

Scroll to Top
Cookie Consent with Real Cookie Banner