Onsdag den 15. september lukker vi for varmen i Grevinge-Herrestrup.
Vi lukker for varmen, fordi vi udfører planlagt driftsarbejde på tilslutningen mellem de nye varmepumper og varmeværket i Grevinge. Det sker i tidsrummet kl. 10:30-11:30.
De berørte husstande har fået besked via sms.