Udfald på varmen i Rørvig
Som varmekunde i Rørvig kan du lige nu opleve, at der er udfald på varmen. Det skyldes, at vi har haft driftsforstyrrelser på varmeværket. Der er varme på værket nu, og der går cirka 2-3 timer, så vil du have varme igen.
Udfald på varmen i Rørvig Read More »
